مسعود: از خاک افغانستان به آمریکا حمله خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۴۰۳/۲/۱۳ کد خبر: 175269 منبع: پرینت

احمد مسعود، رهبر «جبهه مقاومت ملی افغانستان» هشدار داده است که وقوع حمله به آمریکا با استفاده از خاک افغانستان هر چند از نظر زمانی نامشخص اما صورت گرفتنی است.
آقای مسعود ضمن یک گفتگوی ویژه با روزنامه دیلی‌میل در بریتانیا در مورد افزایش تروریسم در افغانستان به اداره جو بایدن، هشدار داده است.
او گفته که «تروریسم در خلاء ناشی از خروج ایالات متحده از افغانستان در آگوست ۲۰۲۱ در حال رشد است و این امکان وجود دارد که افراط‌گرایان اکنون سعی کنند به آمریکا یا اروپا ضربه بزنند».

مسعود که یکی از جریان‌های عمده مخالف حاکمیت طالبان را رهبری می‌کند، می‌گوید که «فعالیت‌های تروریستی و جذب نیرو در دو سال و نیم پس از شکست کابل به اوج تاریخی رسیده است و حمله به خاک آمریکا یا اروپا در حال حاضر بسیار محتمل است». وی افزوده که «بحث در مورد انجام حمله نیست بلکه مساله زمان آن است.»
به قول او در حال حاضر «رقابت خشمگینی بین جناح‌های تروریستی وجود دارد و فعالیت‌هایی که شبیه ماجرای ۱۱ سپتامبر است».
او در همین حال کشورهای غربی را به «دورویی» و رها کردن مردم افغانستان به دست آنچه یک «رژیم وحشی» خواند، متهم کرده و افزوده که عدم همکاری آن‌ها مردم افغانستان را ناامید کرده‌ است، در وضعیتی که طالبان مردم را از حقوق اساسی‌شان محروم کرده و دختران را از آموزش بازداشته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود افغانستان
آمریکا حمله
نظرات بینندگان:

>>>   احتمالاَ تا اخیر سال ۲۰۲۴ به امریکا واروپا حمله خونین وخطر ناکی صورت می گیرد که تخریبات آن از حمله برج های تجارت جهانی در نیویورک بیشتر است.
آریا حبیب از جرمنی

>>>   جناب مسعود و همه سیاسیون افغانستان بیش از ۴۰سال است مانند پرگار بر یک دور باطل می چرخند همه سیاسیون افغانستان به دنبال جلب حمایت خارجی هستند تا از عهده طالبان برآیند اگر در این ۴۰سال به جای تکیه به شرق و غرب به مردم سرزمینتان تکیه می کردید امروز آنقدر چند دستگی و تفرقه بین مردم نبود ما با همه کار کردیم از ایران تا خود آمریکا همه تاجایی که منافعشان حکم میکرد بودند و هرجا نفعی نداشت براحتی پشت مارا خالی کردند بس نیست؟هنوز منتظری آمریکا و اروپا برای تو کاری بکند بنظرت افغانستان پشیزی برای دیگر کشورها اهمیت دارد کی سیاسیون افغانستان دست از حماقت بخواهند داشت معلوم نیست افغانستان در حال حاضر مهره سوخته ای برای غرب است شرق هم حاضر به دادن هزینه برای حکومت آینده افغانستان نیست پس خودتانید و خودتان

>>>   مسعود طفلکی برای امریکا و غرب هشتار میته که حمله در انتظار شما به کمین نشسته او آدم نادان طفلکی از کدام منطق که داعش و سایر کورهای همانند داعش برای امریکا کار میکنه اگر کدام حمله بشه با آمریکا یا غرب همه ای دنیا میداند که کار شما است این حمله های که در روسیه یا در ایران شد اینها همه اش تاجیک هستن همه ای دنیا میداند که دست شما پشت پرده است در فرانسه حامی احمد مسعود به اسرائیل پیشنهاد که به ما کمک کنید کن یهودی میشم این لشمک برایش مقام بتی همه و همه چیز ش را بهت میده

>>>   آقای آریا لطفا واضح بسازید که این نوع اطلاعات دقیق شما از کجا شده و شما چطور خبر شدید، دولت آلمان باید از شما تحقیق کند و ګذشته و حال شمارا دقیق کنترول نماید، از ګفته های تان معلوم میشود که شما هم عضویت کدام ګروپ خانه خراب و جهان خراب را دارید و ګرانه این ګونه حرف نمیزدید. و یا کدام سوسیال ....در جرمنی هستی و مشکلات روحی پیدا کردی، ویا از احمدک .....بخاطر هر کمنت دو و یا سه euro میګیری.
بااحترام یاسین کابلی

>>>   قابل توجه اقایی مسعودإ
اینکه از طفولیت دراغوش انگلیسهاتربیت شدی برای ملت افغان سوال بر انگیزاست. فکررنکنم ام ای سکس انگلیس برایت درس وطندوستی داده باشدودرس اسلام وعقیده اسلامی را خو بجایش بگذار. ایا ملت مسلمان افغان از کسیکه بایهود رشتی دوستی دارد واز ایشان در مقابل طالب طلب کمک میکند پشتیبانی خواهدکردهرگز نه. منظورت ازین گپ ها فقط وفقط جمع کردن پول است ویک دوکان رابرای جمع اوری پول باز کردی نامش را ماندی جبهه مقاومت. فکر میکنم همان پولهای که کاکای ....در چندین سال گذشتهدوران جهاد در دوکانی که به نام بنیاد مسعودبرایتان جمع اوری کرد برایت کفایت میکند. عمر دنیا انقدر درازنیست در ایمانت تجدیدکن دنیا بدون ایمان درد بخور نیست. پدرت متعصبت نیز همین راه را پیمود در پالمان فرانسه کلینر وارو سخنرانی کردوبه ان افتخار میکرد.در مقابل یک مشت پول از مسیر دین وایمان انحراف کرد به وعده های کاذب فرانسه وغرب فریب خورد وبی ایمان از دنیا رفت. عربهای مجاهد کی یک زمان اورا در مسیر جهاد حمایت میکرد به دوستور امریکا وغرب ان عربهای مجاد راتروریست خطاب کردو نتیجه ای این بی ایمانی اش را بسیار زود دریافت کرد.(بل توءسرون الحیاتدنیاوالاخرت خیر وابقا)

>>>   خدا را شکر که امریکا واروپا وشوروی بالای شان حمله شود وخراب خراب شوند که ملت های جهان از شر شان خلاص شود تمام دنیا توسط همین امریکا وانگلیس وشوروی قتل وغارت شده اند.
آریا حبیب جرمنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است