دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۴۰۳/۲/۱۸ کد خبر: 175300 منبع: پرینت

پس از پیروزهایی فوتسال افغانستان که خبرهای خوشی را برای مردم این کشور مخابره کردند، دیپلمات‌های طالبان در تهران نیز برای قدردانی، میزبان تیم ملی کشورشان شدند.
به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که در یک بازی جذاب در آخرین بازی با نتیجه 5 بر 3 از سد قرقیزستان گذشت، اولین حضور خود را در جام جهانی فوتسال در تاریخ کشورش به ثبت رساند.

پیروزهای تیم ملی فوتسال افغانستان که سکان داری آن را «مجید مرتضایی» سرمربی ایرانی به عهده دارد، همدلی دیگری از دو ملت را این بار در عرصه ورزش روایت کرد.
سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفته بود: «آسیا باید باور کند که قدرتی بنام افغانستان در فوتسال وجود دارد.»
راهیابی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال، شادی و تبریک‌های پرشماری را حتی در میان مخالفان و موافقان سیاسی این کشور در پی داشت.

سخنگوی طالبان راهیابی تیم فوتسال افغانستان را به جام جهانی یک موفقیت بزرگ ورزشی خواند و در همین حال مخالفان سیاسی حکومت کنونی کابل نیز لب به تحسین گشودند.
دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر 2024 در ازبکستان برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت.

کد (5)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیپلمات‌های طالبان تیم فوتسال
نظرات بینندگان:

>>>   خدمات ایران بسیار و بیشمار به افغانستان اما چه حیف قدر شناسان کم و قدر ناشناسان و طلبکاران بسیار
اطلس

>>>   جناب اطلس شخصی به نام آقای صدیقی هزینه بازیکنان باشگاههایی که تمرین می کردند هزینه سرمربی ایرانی را تمام و کمال پرداخت کردند ایشان تاجر افغانستانی هستند لطفاً ماست‌ها را نریزید تو قیمه ها این بچها جون کندن تا ملتشان را شاد کنند بی مزدشان نکنید

>>>   تواین اوضاع اشفته فوتسال واین بازیهای مسخره دردی از ملت دوانخواهدکردوسودش واریزمیشه توجیب مافیاهای شرط بندی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است