دیدار رافایلا ایودیس با سراج الدین حقانی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۴۰۳/۲/۲۲ کد خبر: 175325 منبع: پرینت

رافایلا ایودیس کاردار نمایندگی اتحادیه اروپا برای افغانستان در دیدار با سراج‌الدین حقانی وزیر داخله طالبان، صلح و ثبات در افغانستان را مهم خوانده است.
خانم ایودیس با تاکید بر رفاه شهروندان کشور، افزوده است که افغان‌ها نیاز به زندگی بهتر در افغانستان دارند.

به گفته، سخنگوی وزارت داخله، آقای حقانی در این دیدار اطمینان داده که شهروندان کشور در سایه صلح و نظام اسلامی آینده بهتر خواهند داشت.
به گزارش طلوع، عبدالمتین قانع سخنگوی وزارت داخله گفت: «خلیفه صاحب فرمودند که افغان‌ها مردم با عزت هستند و تحت سایه نظام اسلامی و امن و صلح دوامدار آینده خوبی خواهند داشت و ما هم بگونه همه‌جانبه در این عرصه تلاش می‌کنیم.»

در یک ماه‌ پسین، هیات‌های ملل متحد، سازمان جهانی بهداشت، سازمان مهاجرت، اتحادیه اروپا و نمایندگان کشورهای گوناگون با مقام‌های طالبان دیدارهای داشته‌اند و درباره مسایل مختلف گفتگو کرده‌اند؛ اما دیده شود که نتیجه این دیدوبازدیدها برای افغانستان چه خواهد بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رافایلا ایودیس
سراج الدین حقانی
نظرات بینندگان:

>>>   "و تحت سایه نظام اسلامی و امن و صلح دوامدار آینده خوبی خواهند داشت" منظور این جاسوس چرکستانی از زنده گی و آینده خود این غلامان است ورنه زنان بیسواد آینده ما چه آینده یی بغییر از امباق داری خواهند داشت.
آتش خاوری

>>>   آغاز شد ، اما چی ؟

>>>   خوب مشخصه ادعاهای طالبان مبنی برصلح وثبات ارامش وپیشرفت وتمامی ندارد وبااین جملات خسته کننده ودروغ پردازیهای سیاسی سعی در ساختن چهره ی خودشان دارد وبزودی دربلندمدت خلاف این سخنان ظاهرخواهدشد که تااکنون هم شده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است