هیات طالبان به رهبری نور محمد ثاقب به ترکیه رفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۹    ۱۴۰۳/۲/۲۳ کد خبر: 175336 منبع: پرینت

نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف طالبان در راس یک هیات برای شرکت در نشست مشورتی علمای جهان اسلام به ترکیه رفته است.
عارف‌الله عارف معین اداری این وزارت گفته است که نماینده‌های پنجاه کشور اسلامی به شمول افغانستان در این نشست اشتراک خواهند داشت.

معین اداری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در این باره افزود: «در این نشست که در شهر تاریخی استانبول برگزار می‌شود، در باره چالش‌های کشورهای اسلامی گفتگو می‌شود و نماینده‌های کشورها تبادل نظر خواهند کرد.»
عارف‌الله عارف ‌افزوده است که در این نشست روی راه‌های بیرون رفت از چالش‌ها و خطرات در برابر امت اسلامی و قضایای مشترک اسلامی گفتگو خواهد شد.

عبدالقادر قانت عالم دین درباره اهمیت این نشست گفت: «حالا که قضیه فلسطین در جریان است و عالم اسلامی اگر واقعن وجدان بیدار دارند، باید کاری بکنند. این نشست از نظر من به همین مناسبت برگزار می‌شود.»
به گزارش طلوع، قرار است این نشست روز دوشنبه هفته روان آغاز و تا دو روز ادامه داشته باشد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هیات طالبان
ترکیه علما
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان واقعا منزوی شده چرا این طالبان کاری نمکند حد اقل به رسمیت شناخت شود وای این پادشا گردشی افعان هارا تبا کرد

>>>   "نماینده‌های پنجاه کشور اسلامی به شمول ..... در این نشست اشتراک خواهند داشت" نام خدا " پنجاه کشور اسلامی" و خوب است که پنج کشور اسلامی در دنیا نبود اگر نه روزگار اسراییل چه میشد؟؟؟؟؟ میگفتند که از "لشکر سیاه کرده یک عسکر جنگی به" !!!!
این نماینده ها (غلام های مولی کراسی) تنها برای چور و حرام خوری آکسیجن زمین را ضایع میکنند، دولک های کلان شان را نمی بینی!!!!!
آتش خاوری

>>>   قضیه اشغال افغانیتان به وسیله گروه نیابتی پاکستان هم باید در اجندا گرفته شود.

>>>   🍬 در نخست نور محمد ثاقب یکی نیمه مسلمان و افغانپشتونسرحدی از تزویران و سران اسرائیل-منشی است که هفته وار جیره خور بسته دالر آمریکا و کافران نیز بوده و هست که شک نداریم بر همجنسگرا بودنش در مساجد و مدارس افغانپشتونی !
و ترکیه هم در پشت پرده یکی از هپیمانان اسرائیل و ناتوتروریست است.
🕷رژیم افغانپشتونجنده یکی از همفطرت همسرشت همقطار یهودی بوده که همپیمان مخفی با اسرائیل نیز دارد که آشکارا برضد مسلمانان غیرپشتونی دشمنی و جنگ دارد و برعلیه مشترکات فارسیزبانان دانشی جبهه نسلکشی را درین ۳-سال به اجرا در آورده است.
🕷آیا ترکیه منافق ناتویی بعد از ۸ ماه و پس از ۳۵ هزار شهید شدنی فلسطینیان، حالا از خواب منافقتش بیدار شده و دعوای علمای جهان اسلام دارد ؟
... و ما فارسیزبانان بومی مالک اولی و آخری این سرزمین از جمله امت اسلام نیستیم که در مدت ۱۳۰ سال + ۳ سال فعلی نسلکشی میگردیم ؟
🕷آیا اسلام دین یا روش خودساخته و وسیله کاربردی غاضبان اسلامپشتونی است یا دین سنت و روش رسول و احکام خالق بر بنده طالب است ؟
🕷و گروه های پشتونکوچی یا پشتونطالبان سرحدی اشغالگر تجاوزگر... دزدان و مزدورنیابتی امریکا، امت اسلامی یا امت اسلامپشتونی همردیف یهودیان هست، آیا چنین نیستند ؟
🕷معلوم هست که تکه داران جیره خور اسلامپشتونی اجرت غلامی و دهن بسته گی و مزدورنیابتی شانرا بوسیله ترکیه ناتوتروریست در هر سفر میگیرند و بس،
و ما مردمان فرهنگدانشی فریبخور شما نیستیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است