سناتور افغانستانی تبار استرالیا استعفا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۴۰۳/۳/۱۲ کد خبر: 175466 منبع: پرینت

رسانه‌های استرالیایی اعلام کردند سناتور افغانستانی تبار این کشور در پی اعتراض به نسل کشی رژیم اسراییل و حمایت از فلسطین استعفا کرد.
فاطمه پیمان سناتور افغانستانی تبار استرالیا پس از اعتراض به نسل شکی رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین از سمت خود در کمیته روابط خارجی این کشور استعفا کرد.
وی از سمت خود در کمیته خارجی پارلمان استرالیا استعفا کرد اما هنوز عضو سنای این کشور است.
فاطمه پیمان از دولت استرالیا خواست تا روابط تجاری با رژیم اسراییل را قطع کند.

شبکه «ای.بی.سی» استرالیا گزارش داد که سخنگوی وزارت خارجه این کشور استعفای پیمان از کمیته روابط خارجی پارلمان را تایید کرده است.
این سناتور افغان تبار کشور استرالیا تاکید کرده بود آنچه که در غزه رخ می‌دهد «نسل کشی» است و نباید با نگاهی غیر از این دیده شود.
پیمان در پی حمله وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به «رفح» در شبکه ایکس نوشت دولت استرالیا باید خواستار پایان دادن به «نسل‌کشی» در غزه شود، روابط تجاری با اسراییل را قطع کند و کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سناتور استرالیا
فاطمه پیمان
نظرات بینندگان:

>>>   استراليايي ها چوچه ها و بازمانده های انگلیس های ....هستند و هیچ وقت دست از حمایت رژیم پلید صهیونیستی برنمی‌دارد

>>>   هزاران درود بر شیر دختر هزاره! به امید موفقیت های روز افزون شما، خدا از شما راضی است! مولوی صاحب ها (طالبان) از شیر دختر هزاره یاد بگیرد! که نشان داد رضای خدا در دفاع از مظلوم گرفتن چوکی و مقام ریاست نیست.

>>>   به جواب نویسنده دوم؛ بادارانشان ( پاکستانی ها) از این شیر زن ها اطلاع دارند که اجازه نمی دهند که دختر ها به مدرسه و دانشگاه بروند. اگر بگزارند که دختران این سرزمین پرورش دهنده شیران دانشگاه بروند وای به حال شان است. یک سوال؟
اگر از اوایل امان الله خان بگوایم، منحصرا” ۹۹،۹ فیصد این قوم « زی» برای تحصیلات عالیه به خارج فرستاده شده اند؛ چرا مثل غنی احمد زی جلالی و خلیل زاد در این حد استعمار نتوانست از این قوم برای خود بیشتر پرورش دهد؟ از این خانم فاطمه پیمان می گزریم.

>>>   فاطمه پیمان هزاره نیست
لطفا هرچی خوبی هست بخود تان نچسبانید

>>>   او به خواست خودش استعفا نداد بلکه طرفداران صهیونیسم به زور ازش خواستند از کمیته دفاعی کمیته خارجی و پارلمان استعفا بدهد.

>>>   هزاران درود و شاد باش به این بانوی شجاع و فرهیخته.

>>>   🍬 من یک تبعه خارجی از سرزمین ناافغانستان از لحاظ همزبانی و انسانیت برای خواهر کاندیداتور ایرانی برای ریاست جمهوری-خدماتی از طریق این شبکه رای خود را در جبعه کاندیداتوری محترمه انداختم.
امید است رای بنده مورد قبول ملت شریف ایران شود.

>>>   ههههه ای دختر شیردختر هزاره نیست بلکه تاجک است از پدر تاجک و از مادر ازبک

>>>   مسلمان هر جا باشد رگ مسلمانی اش زنده است آفرین بر دختر شجاع افغان.
آریا از جرمنی

>>>   💦 این خانم سناتور ساده، به نوعی از سوی افراد حیله گر افغانپشتونی بطور غیر مستقیم تحریک شده است تا از پارلمان کشور های تاثیرگذار استعفا بدهد و فعلا و هم در آینده یک فرد تاثیرگذار-مخالف پشتونطالبانی از سیاست جهانی حذف و کم شود

>>>   بلی شکر که این خانم مسلمان برآمد. این خانم می فهمد که اسلام و حاکمان منحرف ان بهترین است برای بندی کردن زن برای پایین اوردن جایگه زن در حد خاموشی شهوت. این زن خوب فهمیده که نباید سناتور ومناتورشد. نباید زن به مکتب برود وزن باید در خانه شوشته گه کاری های فامیلش را پاک کند
باریا از ,...🤣


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است