هیات طالبان به «سن پترزبورگ» روسیه رسید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۹    ۱۴۰۳/۳/۱۷ کد خبر: 175504 منبع: پرینت

وزیر کار و امور اجتماعی حکومت طالبان در راس هیاتی برای شرکت در نشست اقتصادی «سن پترزبورگ» به روسیه رفته است.
ملاعبدالمنان عمری وزیر کار و امور اجتماعی حکومت طالبان ورد سنت پترزبورگ در روسیه شده است که در بیست و هفتمین نشست اقتصادی شرکت کند.

«سمیع‌الله ابراهیمی» مسوول مطبوعاتی وزارت کار و امور اجتماعی حکومت طالبان اظهار داشت عمری ضمن شرکت در این نشست اقتصادی، در حاشیه آن نیز با مقامات شماری از کشورها دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وی افزود وزیر کار و امور اجتماعی درباره فرصت‌های بالقوه اقتصادی و تجاری در افغانستان نیز تبادل نظر خواهد کرد.

نشست اقتصادی سنت پترزبورگ از 5 تا 8 ماه جاری میلادی با حضور دهها کشور از سراسر جهان برگزار خواهد شد.
«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان پیش از این گفته بود کشورش از طالبان برای شرکت در نشست مجمع اقتصادی سالانه سن‌پترزبورگ، دعوت کرده‌است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هیات طالبان
سن پترزبورگ
نظرات بینندگان:

>>>   🎁 هشداریه پیش تدبیرانه به دولتمردان کشورهای همسایه ناافغانستان!
روزی میرسد که مانند پاکستان، همین خرس روسی و شیر ایرانی ..... شانرا میگزند و از شدت زخم درد با هزار ندامت ناجبران شدنی (از بر رسمیت شناسی افغانپشتونطالبان) مجبورا چندین عضوش را خودشان قطع و قلم میکنند و..... .
دوکتور نژند از سن پترزبورگ روسیه

>>>   به نظر دهنده اول خودت تان با اب اتش نزن شما را تمام دنیا شناختن که برای شما هیچ ملاک نیستن فقط وفقط دالر و لندغری فساد ترویج بی دینی رقص دمبره چاپلوسی اگر یادت باشد شما در جمهوریت هم قدرت داشین هم رسانه شما به این همسایه ها کدام مراویده از تجارت بگیر ازسیاست بگیر ووو داشتین نی هیچ شما تمام تان پیاده نظام امریکا بودین همسایه ها دشمن امریکا بودن شما پیاده نظام امریکا حال که امریکا واروپا شما را ایله کردن شما به یاد همسایه ها افتادی من که قبل به شما گفتم سما فقط وفقژ چاپلوسی چاپلوسی چاپلوسی پاچه خوری

>>>   با همین نفرک اخر گپ دارم
تو واقعا خیال می کنی این لندغرهای پالچ و دریده مهره ها وغلام امریکا نیستند. خبرداری که هرهفته درمیدان هوایی ارباب برای غلامان ناموس فروش دیوبندی تحف دارد؟ شما انچوچکها چرا نمی شرمید؟
یه جمله هم طوطی وار یاد دارید درمقابل هر اعتراضی همان را می گویید.بمیرید تا از دست کوته فکری وحماقت شما جاهلان همه چیزدان خلاص شویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است