طالبان ۱۳۰ هزار تن نفت خام را به فروش رساند
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۶    ۱۴۰۳/۳/۲۱ کد خبر: 175510 منبع: پرینت

وزارت معادن و پترولیم طالبان اعلام کرده است که ۲۰ هزار تن نفت خام استخراج‌‌شده از ساحه‌ی «انگوت» حوزه‌ی نفتی آمودریا را به ارزش ۱۰.۵۴ میلیون دالر امریکایی به فروش رسانده است.
این وزارت روز (یک‌شنبه، ۲۰ جوزا) با نشر اعلامیه‌‌ای اعلام اشت که این مقدار نفت خام از طریق «داوطلبی» به فروش رسیده است. در این داوطلبی ۱۰ شرکت اشتراک کرده بودند، اما شرکت «قیصار بابا لمتد» با ارائه‌ی بلندترین نرخ برنده شد.

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان گفته است که این گروه در ده روز
او افزوده است که این مقدار نفت خام برای پروسس در داخل کشور، به شرکت‌های داخلی فروخته شده است.
وزارت معادن و پترولیم طالبان در هشتم ماه جاری میلادی اعلام کرده بود که ۶۰ هزار تن نفت خام استخراج‌‌شده از حوزه‌ی «قشقری» را به ارزش حدود ۳۳ میلیون دالر به شرکت «یما پترولیم» فروخته است.

کد (۷)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نفت خام
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   او شاباس اوشاباس به این طالب که نفت ملی را استخراج میکنه باز هم شفاف در مناقصه به دید همه وهم رسانه میگذاره شاباس ما هم قبل این ماعدن داشتیم چر مردم وملت افغانستان از فروش ومناقصه اش خبر نداشت به غیر چنتا لندغرا وهم فیمانانش افرین به شهاب دلاور اگر تا پنچ سال دیگر به تمام ملت افغانستان از کوچیک وبزرگ تنخاه دادیدن مثل کشورهای عربی دیگه نوشی جانتان الحق که امارت اسلامی افغانستان استین

>>>   ایقد خوشحالی نکن یک وقت دیدی بوقانه زیرشکمت ترکید. خبر نداری که بوی کباب نیست آنجا دارند الاغ داغ می کنند. هموطور بشین ومنتظرباش تا پول نفت درخانه بیاید مفلس خوش باور. هرروز فقر وبدبختی بیشتر از دیروز میشود ومردم به سختی پیسه برای خرید ارد ونان وروعن دارند.۹۰فیصد خرابی وطن از حضور جاهلان بی مغز وخرد...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است