طرح انتقال نیروی کار از افغانستان به روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۴    ۱۴۰۳/۳/۲۱ کد خبر: 175512 منبع: پرینت

وزیر کار و امور اجتماعی حکومت طالبان در دیدار با همتای روس خود طرح انتقال نیروی کار از افغانستان به روسیه را ارایه کرد.
دفتر مطبوعاتی وزارت کار و امور اجتماعی حکومت طالبان اعلام کرد در حاشیه بیست و هفتمین مجمع بین‌المللی اقتصادی ‎سنت‌پترزبورگ، «ملا عبدالمنان عمری» وزیر کار و امور اجتماعی در دیدار با «آنتون کوتیاکوف» وزیر کار و تأمین اجتماعی ‎روسیه طرح انتقال نیروی کار از افغانستان به روسیه را پیشنهاد کرد.

بر اساس اعلام وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان، در این دیدار دو طرف بر تقویت روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه تأکید کردند.
وزیر کار و امور اجتماعی افغانستان افزود: موضوعاتی همچون انتقال نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر به روسیه، به‌اشتراک‌گذاری تجربه‌های این کشور در زمینه ‌تأمین اجتماعی و فراهم‌سازی برنامه‌های ارتقای ظرفیت کارکنان وزارت کار و امور اجتماعی در سنت‌پترزبورگ پایتخت اقتصادی روسیه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

کد (۹)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروی کار
طالبان روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   این کار هم مثبت است هم منفی، مثبت اینکه "نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر" ما تجارب بیشتر کسب میکنند و شاید در آینده (بدون طالبچه) بدرد خواهند بود. منفی اینکه اگر "نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر" که ماهر تر میشوند دیگر به کشور باز نگردند"
آتش خاوری

>>>   او مردم بالای روس‌ها شمشیر نکشید بالای ناموس روس‌ها تجاوز نکنید که آنجا جرمنی نیست تنابنتان را به سر کف روانه انفجارستان خواهند کرد

>>>   🤫 که تروریست و تروریست پرور بفرستند تا برنامه های با بادار شان و مزدورنیابتی دالر هفته ای بجا گردد تا ویروس ناامنی و هم بیتروریزم پخش کنند

>>>   پلان امریکا ، به این بهانه خودکفان های طالبانی را برای کار به مسکو میفرستد تا در موقع لازم عملیات های خودکفانی انجام بدهند.
در زمان غنی فراری به بهانه عید آتش بس صورت گرفت و هزاران طالب مسلح داخل کابل شد و بیشترین انتحاری ها و خودکفان های طالبی بعد آتش بس در کابل ماندند و مهمان بچه خر شدند و در نهایت کابل را به خون کشیدند.

>>>   روسیه به آرمان های سابقه خود نرسیده است حالا می رسد.
این مردم را بخاطر روسی سازی وداخل کردن در جنگل های بسیار زیبا با دختران وزنان برهنه زیبا می برد به روسیه اهدافی که ۵۰ سال پیش داشت ولی بر اورده نشد حالا توسط طالبان لنگی دار وریش دار عملی می کند.
حبیب آریا از جرمنی

>>>   به نظر دهنده ها سربازای تاجکستان رقص دمبره دوتا تاجیک فارسی زبان افغانستان را تیرباران کردن برای اونهای که فارسی زبان ها متهد میکند ببین فارسی زبانت چی چوری به خونت تشنه است حامون دوست وهم زبانت امرالله ناصالح واحمدمسعود لشمکت کدام صدا بلند نمیکند یا از ترس گف نمیزنه که خودشان تیرباران کنه بچیم تو درفکری هم زبانت وملت ت نیستی شما برای جایداد وزمین غصفی ماشین لنکوروزر ت دلتنگ شدی

>>>   اقدام نیک است، با این کار جوانان افغان میتوانند کسب دارمد نمایند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است