چهارمین نشست «روند ویانا» آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۴۰۳/۴/۵ کد خبر: 175589 منبع: پرینت

چهارمین نشست «روند ویانا»، با حضور شماری از مخالفان طالبان در شهر ویانا، پایتخت اتریش آغاز شد.
برگزارکنندگان چهارمین نشست «روند ویانا» گفته اند که در این نشست در مورد وضعیت افغانستان گفتگو خواهد شد و تلاش می شود که اشتراک کنندگان به یک «نقشه راه» در مورد آینده افغانستان دست یابند.

جبهه مقاومت ملی افغانستان نیز اعلام کرد که هدف از برگزاری نشست های روند ویانا، تریسم «ترسیم یک نقشه راه برای آینده افغانستان به ابتکار مقامات اتریش و رهبران جریان های سیاسی و نظامی ضد طالبان» است.
این جبهه افزوده است: «روند ویانا یکی از روندهای مهم سیاسی در نزدیک به سال سال اخیر خوانده می شود که به بحث در باره مسایل اساسی افغانستان پرداخته و از لحاظ تنوع و تکثر نیز جامع و همه شمول دانسته می‌ شود.»

نشست های «روند ویانا» به میزبانی «مؤسسه مطالعات امور بین المللی» اتریش و با حضور چهره های سیاسی، نظامی و مدنی مخالف طالبان برگزار می شود.
در این نشست ها، عمدتا بحث روی «اتحاد» و «یکپارچگی» گروه های مخالف طالبان و ضرورت مبارزه مسلحانه علیه این گروه، بحث می شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روند ویانا
مخالفان طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   نتیجه این نشست ها صرف دزدی دیگر کدام دست آورد ندارد چون دزدان لندغران چپاولگران و اختطاف چیان گشنه شده آند و یگانه راه دزدی که برایشان مانده همین جلسات بیهوده است که چی گونه بتواند کشور ها را ......ساخته و پول دزدی کند چون در دزدی و چور مهارت بی سابقه دارند

>>>   خدا کند در جمع این مخالفان باز همان پرخچه هایی سوخته دیگ دال (سرکرده هایی اشرار قدیم)، چکه چور هایی سبزی مندوی و رستورانی هایی نکتایی پوش، غلام بچه هایی ارگ زی ها، داکو هایی خاین به ملیت هزاره، و ..... شامل نباشند زیرا "آزموده را آزمودن خطاست". و به گفته یی نظر دهنده اول باز دزدان گردنه و مافیایی "مولی کراسی" بر شانه هایی مردم درد کشیده سوار خواهند شد.
مردم!!! نجات شما و فرزندانتان بدست خودتان است و هیچ کسی بشمول امثال من درد بخورتان نیست!
آتش خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است