احمد مسعود: ما تسلیم اراده مردم می شویم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۴۰۳/۴/۵ کد خبر: 175590 منبع: پرینت

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی، در چهارمین نشست ویانا شرکت کرد.
مسعود روز دوشنبه، ۴ سرطان، در این نشست اعلام کرد که اگر طالبان انتخابات را بپذیرند و مشروعیت‌شان را از مردم به‌دست آورند، مخالفان این گروه تسلیم اراده شهروندان کشور می‌شوند.

وی افزود: پس ما و شما هم هرگونه دیدگاه‌هایی که داریم به‌جای مردم تصمیم نگیریم و همینجا روی دیدگاه وسیع به یک توافق برسیم و اتحاد و انجسام خود را در این روند تقویت و اکثریت مخالفان را جمع کنیم و به طرفی برویم که مردم حق انتخاب داشته باشند.

رهبر جبهه مقاومت ملی تأکید کرد که اشتراک‌کنندگان این نشست باید از آن به‌گونه جدی استفاده کنند، تا مبادا روزی برسد که چنین فرصتی میسر نباشد.
او همچنین گفته که طالبان متعلق به یک قوم و زبان خاص نیست و در حال حاضر، آزادی از تمام شهروندان افغانستان به دور از هرنوع تفاوت، گرفته شده است.
احمد مسعود، سقوط افغانستان را یک «داستان بزرگ‌تر و یک بازی سیاسی جهان و منطقه» خواند و بر اتحاد مخالفان طالبان تأکید کرد.

او همچنین گفت که طالبان متعلق به یک قوم و زبان خاص نیست و در حال حاضر، آزادی از تمام شهروندان افغانستان به دور از هرنوع تفاوت، گرفته شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمد مسعود
نشست ویانا
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان بدل دیگری از انگلوامریکن ها در ایالات متحده و انگلیسی ها در استرالیا و آفریقای جنوبی و حزب بعث در عراق و سوریه می باشد. بخشی از مردم از طالبان حمایت می کنند و بیشتر از این که دیکتاتوری باشد نوعی دموکراسی آپارتاید است.

>>>   به این نفری گفته شود که مردم از شما بیشتر از طالبچه ها بیزارند.
آتش خاوری

>>>   آقای مسعود شما را متاسفانه آمریکا و غرب فریب می‌دهد. نکو از این زیادتر وطن ره خراب، بیا ده خاک خود یکجا زنده گی کنیم. غربی‌ها فریب کار هستند و از شما سو استفاده می‌کند

>>>   اکثریت طالبان پشتون اند اما اکثریت پشتون ها طالب نیستند.
کرزی و غنی دلقک های امریکا هستند و پشتون هستند اما همه پشتون ها دلقک های امریکا نیستند.
شکست طالب از قندهار و هلمند و خوست آغاز میشود

>>>   اگر به اراده مردم احترام داشتید در جمهوریت چرا از خود گل مرجان ساخته و یا حکومت های موازی علام میگردید. سقوط جمهوریت از دست شما شد.
احمد

>>>   مسعود بیچاره از روسیه یتیم شد فکر میکرد که روسیه اینها را حمایت کند ولی روسیه درقصه اش نشد. اینها کدام مردم را میگویند که تسلیم اراده شان میشوند وقتیکه کرزی و اشرف غنی انتخابات را میبردند عبدالله عبدالله گیره کرده به مخالفت میپرداخت اگر طالبان انتخابات کند باز هم عبدالله گیریه میکند خی چه رقم تسلیم اراده مردم میشوید و تو که هستی که از اراده مردم گپ میزنی.
اکرام

>>>   احمد مسعود زیادی عاطفی و مهربان است شبیه جنگجویان نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است