پاکستان: به حملات در افغانستان ادامه می‌دهیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۴۰۳/۴/۱۳ کد خبر: 175634 منبع: پرینت

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت این کشور به‌عنوان بخشی از عملیات نظامی جدید و با هدف مقابله با تروریسم به حملات خود در افغانستان ادامه خواهد داد.
به گزارش تسنیم، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت پاکستان به‌عنوان بخشی از عملیات نظامی «عزم استحکام» با هدف مقابله با تروریسم به حملات خود در خاک افغانستان ادامه خواهد داد.
خواجه آصف گفت حملات هوایی گروه‌هایی را هدف قرار می‌دهد که پاکستان آنها را به هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیرنظامیان متهم می‌کند.

وزیر دفاع پاکستان همچنین گفت: «درست است که ما در افغانستان عملیات انجام داده‌ایم و به انجام آن ادامه خواهیم داد. اگر (از افغانستان) مورد حمله قرار بگیریم، ما به آن حمله خواهیم کرد».
وی با تأکید بر مشروع بودن حملات فرامرزی پاکستان، تصریح کرد: حکومت طالبان را از انجام حملات قریب‌الوقوع مطلع نخواهیم کرد.
خواجه آصف ادامه داد: این عامل غافلگیری را از بین می‌برد، چرا باید به آنها بگوییم؛ "آماده شوید، ما می‌خواهیم عملیات کنیم".

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت: افغانستان به‌رغم درخواست ما برای جلوگیری از تعرض از خاک این کشور علیه پاکستان اما تمایلی به اقدام علیه تحریک طالبان (تی.تی.پی.) نداشته است.
آصف با رد گزارش‌ها مبنی بر اینکه عملیات نظامی جدید به‌دلیل فشار چین بوده است، گفت با این حال عزم استحکام تهدیدات امنیتی برای پروژه‌ها و اتباع چینی در پاکستان را برطرف می‌کند.

پیش از این، مقامات ارشد پاکستان تنها به یک حمله از این دست به افغانستان در ماه مارس سال جاری اعتراف کرده بودند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات پاکستان
طالبان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستان محور شرارت.
به همه مردم افغانستان اعلام میکنم که جهاد در پاکستان از این به بعد واجب است. پاکستانی های جنایتکار در طول چهل سال ما را از پشت خنجر زد، و حالا به فرمان پدران خود آمریکا و انگلیس شیاطین اعلان می‌کنند که در افغانستان حمله میکنیم.
شاه عالمی

>>>   پاکستان و اسرائیل برای ما مردم افغانستان هیچ فرقی ندارد. جنایت‌های پاکستانی های ....در افغانستان هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

>>>   دولت افغانستان باید تی تی پی را کمک کند تا دولت پاکستان را نابود کند

>>>   "چاه کن درچاه است"، این تکه داران اسلام که از ابتدای ایجاد شدن توسط انگریز (بکمک غلام بچه شان جناح) مکتب دوم دیوبندی را برای پرورش اخوانی های و تروریستان به امر پدر معنوی شان (انگلیس مکار، دزد و جنایت کار) پایه گذاشتن. هر قاتل فراری و جانی در آنجا به قهرمان مافیایی تبدیل میشد و میشود. مگر از بخت بد شان حالا ...هایی تربیت شده و دست آموز زنجیری شان پاچه صاحب را دندان میگیرند!!!!!
آتش‌خاوری

>>>   درافغانستان جهاد تمام شده است حال جهاد در پاکستان شروع شده است پاکستان چه بخواهد یا نه خوهد جهاد شروع شده است مجاهیدین کشمیر روانه پاکستان استن چون جنرالان پاکستانی فقط نام مسلمانی را یدک میکشه حال تمام مسلمانان دنیا جنرالان پاکستانی را شناختن که نوکر یهود استن حال مجاهدین با جنک غزه فکر ش درگیر استن بعد جنگ غزه مجاهدین فکرش جهاد در پاکستان استن انشاءالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است