آلمان، به پناهجویان پاسخ رد داده است
احساسات ضدمهاجران به دنبال حمله یک مهاجر افغان با چاقو در آلمان افزایش یافت. این حادثه باعث شد که احزاب ضد مهاجر در آلمان و اروپا محبوبیت سیاسی پیدا کنند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۴۰۳/۴/۱۵ کد خبر: 175646 منبع: پرینت

شبکه خبری ای‌آردی گزارش داد که حکومت آلمان در پاسخ مثبت خود به شماری از پناهجویان افغان که عمدتا در پاکستان اند، تجدیدنظر کرده است.
بعضی پناهجویان که ماه‌ها در پاکستان در انتظار انتقال به آلمان اند از سوی وزارت خارجه آلمان ایمیل رد دریافت کردند.
پس از فروپاشی دولت پیشین افغانستان، حکومت فدرال آلمان متعهد شده بود که ماهانه یک هزار افغان در معرض خطر را به خاکش انتقال دهد.

وزارت خارجه آلمان، درخواست شماری از افغان‌های در معرض خطر را پذیرفته بود، اما پس از حوادث اخیر در آلمان، این کشور با فرستادن ایمیل‌هایی به مهاجرین افغان در پاکستان، از رد درخواست‌‌های‌‌شان خبر داده است.
به گزارش ای‌آردی که روز پنجشنبه نشر شد، فاطمه احمدی یکی از افرادی است که پس از گذشت یک‌سال انتظار، اکنون از سوی وزارت خارجه آلمان پاسخ رد دریافت کرده است.

حکومت آلمان فاطمه را به عنوان یک فرد در معرض خطر به رسمیت شناخته و به او وعده پذیرش و انتقال داده بود. اما، حالا در نامه حکومت بدون ذکر علت مشخص گفته شده که دلیلی برای پذیرش او وجود ندارد.
او حتی به عنوان یک تهدید امنیتی برای آلمان معرفی شده است، این در حالی است که چنین تهدیدی در زمان مصاحبه و ارایه وعده پذیرش او وجود نداشت.

وزارت داخله آلمان به این شبکه گفته که بر اساس اطلاعات دریافتی، ارزیابی آنها از یک پناهجو می‌تواند در هر مرحله‌ تغییر کند.
هانس هرمان دوبه، کارشناش آلمانی گفت که پس گرفتن پذیرش‌ها و نوع بررسی‌های امنیتی نشان‌دهنده این است که برای پذیرش افغان‌های در معرض خطر دیگر اراده سیاسی در حکومت آلمان وجود ندارد.

طبق اعلام وزارت داخله آلمان، در حال حاضر ۳ هزار و ۲۲ نفر از افغان‌های در معرض خطر در پاکستان منتظر پذیرش از آلمان هستند.
نانسی فیزر، وزیر داخله آلمان، در پاسخ به این سؤال که آیا حکومت به وعده‌هایش به افغان‌های در معرض خطر عمل کرده است، گفت که شمار کمتر از پناهجویان، آن طور که وعده داده شده بود، به این کشور انتقال یافته اند.
به گفته او، دلیل آن بررسی‌های بیشتر امنیتی است.
دوبه باور دارد که پذیرش مهاجران خطر جذابیت سیاسی خود را از دست داده است.

احساسات ضدمهاجران به دنبال حملات اخیر با چاقو، به ویژه از سوی یک مهاجر افغان، در آلمان افزایش یافته است. حوادث مشابه این باعث شده که احزاب ضد مهاجر در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی محبوبیت سیاسی پیدا کنند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   کدام خطر او نوکران غربی‌ها؟

>>>   اگر ما نوکران غرب هستیم شما ها نوکر و چوچه های پاکستان هستید که این برای همه معلوم است نطفه شما ها در هیر مندی گذاشته شده است اگر نوکری کسی زا میکنید خو از بادار خود را بکنید شما نوکر نوکر غربی ها را میکنید

>>>   به خاطر 2-3 نفر تروریست،حکومت آلمان تمام مردم مظلوم افغانستان را مجازات نکند وبه تعهد خود عمل کند. ما ازمقامات آلمان میخواهیم که در این تصمیم شان تجدید نظر کنند ومردم که طی دو سال گزشته انتظار کشیدند،ناامید ومایوس نسازند.

>>>   نظر دهنده دوم.
شماها هم چوچه های پنجاپیهای خبیث پاکستان هستید هم اولادهای غربی‌های جنایتکار هستید. پاکستانی های جنایتکار و غربی‌های جنایتکار از یک فامیل هستند.
ما تا زنده هستیم یک متر خاک پاک افغانستان را کسی گرفته نمیتواند و هر گز نخواهند توانست.

>>>   نظر دهنده چهارم
امروز وطنت صوبه سرحد پاکستان است از گفتار سیایت مداران خود و سیاست مداران پاکستانی بشنو که آنها چه میگویند عمل کرد ملیشه های پاکستانی (طالب) را ببین که چقدر به نفع پاکستان کار میکنند . خود ملا فضل الرحمن میگوید که امروز طالبها به نفع پاکستان و طرفدار پاکستان است

>>>   به نظر دهنده دومی و چهارمی لقب خود تان به دیگران نچسفانید اگر نوگر غربی ها وپاکستان شما نیستید حال شما درکجا استی یا درغرب استی یا در پاکستان. درپاکستان منتظر ویزای ارباب تان نیستی یکمی غیرت داشته باشی نمک می خوری نمکدان چرا می شکنی شما لندغرا مفتخورا بغاوت زیر کمپل اگر نوکر نیستی شما به کدام کشورها رفتی به غیر کشورهای ارباب تان حرف مفت میزنی اگر با حرف بود میستر بین حال ریس جمهور انکلیس بود جلالی صاحب ریس جمهور افغانستان بود گف کرفتی بچیم پسبوک وفضای مجازی هم کشور تان است هم بقاوت تان است هم ریس جمهور ش ....

>>>   دلیل محبوبیت احزاب دست راستی در غرب سیاست های ضدجنگ ضد دخالت های پرهزینه در امور کشورهای دیگر و اولویت دادن به امور داخلی می باشد.

>>>   افعانپشتونها بمردم پنجابی بسیار دختران خورد سن شانرا فروختند تا بخودشان تذکره و کارت پنجابی بگیرند
مردم پشتونی زوج و است که گاهی خودش را زن و گهی خودش معمولا و گاهی خودش را درنده حیوان روباه جور میکنند و پر از حیله مکر فریب بخل تعصب دروغ رذالت و پستی ها هستند که نماز شان از روی ریا بوده نماز را درست و کامل نمی خوانند فکر میکند خداوند فریب میخورد
افغانپشتونی ها بنده زر زمین و زن هستند و فقط لاف و ... میگند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است