عمران‌خان: روابط خود با طالبان را احیا کنید
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۶    ۱۴۰۳/۴/۱۶ کد خبر: 175649 منبع: پرینت

عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان در پیامی ضمن احمقانه خواندن تهدید حمله از سوی کشورش به افغانستان، افزوده که بهتر است روابط این کشور با طالبان احیا شود. به گزارش شفقنا؛ عمران خان، صدر اعظم پپشین پاکستان در پیامی از زندان گفته است که تهدیدهای کشورش برای حمله بر افغانستان، احمقانه است و به جای آن روابط با طالبان احیا شود.

عمران خان در این پیام که روز جمعه در صفحه ایکس اش منتشر شد، تاکید کرده که بدون حمایت حکومت افغانستان، پاکستان در جنگ علیه تروریزم موفق نخواهد شد.
در این پیام آمده است: « اگر عملیاتی علیه طالبان (تی‌تی‌پی) انجام دهید، آنها به افغانستان خواهند گریخت. بدون همکاری افغانستان نمی‌توانید در این عملیات موفق شوید. چرا بلاول بوتو و وزیر خارجه فعلی به افغانستان سفر نکردند؟ احیای روابط با افغانستان نیاز فوری ماست.»
عمران خان هشدار داده است که عملیات تازه حکومت پاکستان زیر نام «عزم استحکام» بی‌ثباتی را در این کشور افزایش خواهد داد.

پیش از این، خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان تهدید کرده بود که کشورش به راه اندازی حملات در افغانستان جدی است.
مقام‌های پاکستانی همواره ادعا کرده اند که حملات در این کشور ناشی از حضور و فعالیت تی‎‌تی‌پی در افغانستان است.
اما طالبان این ادعاها را رد کرده و تاکید نموده که افغانستان مسوول ناکامی امنیتی پاکستان نیست.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عمران خان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی کبل کاشتی پای درد اش هم بنشین!!!!
آتش خاوری

>>>   به نظر دهنده اولی پشتون هیچ وقت نوکری نکرده نه مفتخوری نمیکند اگر هر وقت کسی بهش احسان ولطف کرد در برابرش دوبرابر برایش احسان میکند. اما واما هیچ وقت وطن ناموس غورور خود را به زیر پای نوکری نمیبره چون نوکر داشتن وارباب بود ارباب هیچ وقت نوکری نمیکند پاکستان خودش نوکر بوده واست خیال میکرد اینها مثل خودشان استن حال دیدی به پاکستان پاچه کشالها چی میگه میگه استقلال تان ما پاچه کشالها کرفتیم شما هیچ وقت نمی توانید به ما بگی نوکری بکنید نوکرا را تمام دنیا می شناسد که سراغ چه کسان برود اگر اینها یعنی این پاچه کشالها نوکری میکردن تمام دنیا یک دست اینهارا توریریست ختاب کردن بیست سال کشتن اسیر کردن زندانی کردن خانهایش ویران کردن بوردن کونتهنامو تا توانست هم وطنایش به بیست دالر فروختن حال دیدی که دوباره تمام دنیا را از وطن خود بیرون کردن نوکرا وجاسوسان ولندغرا ومفتخورا .... سرلوچ وکون لوچ همه را بیرون کردن حال سازمان ملل غرب هامون کشورها که به این ها لقب توریریست داده بود حامون پاچه کشال ها را دعوت میکند نمیره اون دریشی کرده کروات زده حمام رفته ریش کل کرده حامون نوکران دیروز امروز در اجندا دوحه راه بهش نمیده بهفام تا بکی نوکری تا بکی جاسوسی تا بکی به ملت خو خیانت کردن تابکی اختیتاف تا بکی درفکر شکم خود تابکی سر اقوام خود معمله کردن یک نفر از شما من قبول دارم در برابر وطن وملت اون هم بشر دوست صاحب است وبس

>>>   "به نظر دهنده اولی پشتون هیچ وقت نوکری نکرده نه مفتخوری نمیکند" من با خط زدن واژه پشتون (که دلالت بر مردم بی نوای پشتون میکند) میخواهم بگویم که مفتخواری هایی پختونوالی سرحد یادت رفته یا که آنقدر سن نداری. در زمان ظاهر دزد و مفتخوار کلان این سرحدی ها به دیدن پدر شاخ دارشان آمدند، او به آنها گفت که خوش آمدید و آنها جواب دادند "مونژ خوشی ندی راغلی مونژ پیسی پسی راغلی......." که ظاهر هم با نکتایی به ایتالیا گریخت!!!!
"اون دریشی کرده کروات زده حمام رفته ...." چه اعتراف بجا تشکر، مردم میگفتند که این پاچه کشال های بی ریخت در یکماه هم خودرا نمی شویند، عطر گلاب چرکستان می زنند!!!!!
در آخر من نفهمیدم که متن اول من با این گپ هایی ..... خودت چه ارتباط دارد، کوبیدن چرکستان سرت بد خورده بود؟؟؟؟
آتش خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است