ذکیه خدادادی حامل مشعل المپیک پاریس(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۴    ۱۴۰۳/۵/۶ کد خبر: 175770 منبع: پرینت

ذکیه خدادادی، تکواندوکار افغانستانی عضو تیم پناهندگان مشعل المپیک را در خیابان‌های پاریس حمل کرد. او در اینستا نوشت که «آخرین» فردی است که مشعل المپیک را در خیابان‌های پاریس حمل کرد.
خانم خدادادی می‌گوید: «این افتخار بزرگی برای من بود و احساس غرور، واقعاً شگفت‌انگیز بود. مشعل المپیک نماد وحدت، صلح، آزادی، برابری برای تمام جهانیان است. من به عنوان یک دختر وزرشکار از افغانستان و یک پناهنده، آخرین مشعل المیپک را با لبخند و شادی حمل کردم.»
ذکیه در ماه آگوست ۲۰۲۳ در وزن ۴۷ کیلوگرم، به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی پارا اروپا دست یافت.
کد (5)


ذکیه خدادادی حامل مشعل المپیک پاریس

ذکیه خدادادی حامل مشعل المپیک پاریس

ذکیه خدادادی حامل مشعل المپیک پاریس

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ذکیه خدادادی
مشعل المپیک پاریس
نظرات بینندگان:

>>>   امید روزی مردم از خمار باغ هایی خیالی بیدار شوند و این وطن دردبدر ما از زیر بار فرهنگ بربری .... رها شود
آتش خاوری

>>>   این گونه مشعل داری به بهای از دست دادن همه ارزش ها و بزک کشیده در خیابان های پاریس اصلا قهرمانی نیست. غربیان همه دارایی این ملت را به یغما بردند طی دو دهه فرهنگ دین مذهب و اقتصاد و سیاست و ... را خراب کردند و سر انجام با یک توافق صوری کشور را به کسانی تحویل دادند که برای نابودی آنها به افغانستان لشکر کشی کرده بودند. 47 کشور غربی و هواداران منطقه ای آنان با شعار مبارزه با تروریسم، دفاع از حقوق بشر، نابودی مواد مخدر آمدند سر انجام کشور را یک شبه به تروریست های ناقض حقوق بشر و تیکه داران مواد مخدر تحویل دادند و رفتند البته تعدادی از دختران و زنان افغان را نیز با خود بردند تا بهانه ای باشد برای دفاع از حقوق بشر غربی!!! دختران و زنان جوان را بدون محرم بردند تا مشعل کشی کنند وای بر این ملت چه قدر زود باور است وای بر ناجی و کرزی و مرزی و اتمر و مرمر و ... که اصلا حافظه تاریخی ندارند یا کوتاه مدت است. هوشیاری نعمت است

>>>   نام خدا نوش جان تان ما که زیر چکمه شمر های زمانه لگد مال میشیم

>>>   این دختر با یک دست همت رسیدن تا اینجا را داشت ، اما تو که هم بر غربی ها و هم بر افغان ها تازیده یی بگو که در حد توان خود چه کردی ؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است