تجاوز سفیر افغانستان در مادرید(عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۰    ۱۴۰۳/۵/۱۱ کد خبر: 175808 منبع: پرینت

وقتی در سال 2022 با هواپیما به همراه خانواده ام به اسپانیا رسیدم، با همسر و 3 فرزندم در هتلی در نزدیکی مادرید مستقر شدم. در 8 مارس 2022، در روز جهانی زن، با چند زن و دخترم که در آن زمان 12 سال داشت، به قایق افغان در مادرید رفتیم.
در آن روز من شخصا با رحیم پیرزاده سرپرست سفارت افغانستان در مادرید اسپانیا ملاقات کردم. او به من پیشنهاد کمک کرد و شماره تلفن هایمان را رد و بدل کردیم.

چند روز بعد به من پیام داد و گفت که اخباری در مورد اینکه چطور می توانم وارد آلمان شوم دارد و در طول روز مرا به یک کافه تریا در مادرید دعوت کرد. من با امید کامل به این جلسه رفتم.
او به من یک ردبول سفارش داد و من چند جرعه کوچک خوردم، اما بعد مجبور شدم به توالت بروم، بعد از اینکه برگشتم دو جرعه دیگر خوردم و متوجه شدم که کمی سرگیجه دارم، گفت نوشیدنی ات را تمام کن. من چند جرعه دیگر خوردم و کنترلم را از دست دادم.

من خیلی خسته بودم. او مرا به هتلی برد که امروز نمی دانم چگونه به آنجا رسیدم. نمی‌توانستم مقاومت کنم، اما می‌توانم تکه‌هایی را به یاد بیاورم که چگونه او از من سوء استفاده کرد و به من تجاوز کرد.
از این تجاوز یک کودک متولد شد. اکنون با DNA مشخص شده است که این کودک متعلق به رحیم پیرزاده است و گزارشی نیز به پولیس آلمان ارایه شده است. او همیشه مرا تهدید می کرد که فرزندانم را بکشد. اکنون در آلمان تحت حفاظت پولیس هستیم.
او به من گفت که اتفاقی برای او نخواهد افتاد زیرا قبلاً این کار را با چند زن پناهنده انجام داده است.

یک زن بی پناه
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


تجاوز سفیر افغانستان در مادرید

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجاوز سفیر
افغانستان مادرید
نظرات بینندگان:

>>>   الان 2.5 سال است که این خانم شدیدترین افسردگی را داشته است، یک کودک کمی معلول از تجاوز جنسی دارد، از شرم این موضوع را به کسی نگفته است، این یک عمل بسیار جدی و یک اتهام بسیار جدی است، او نمی تواند اتهامات مطبوعاتی، چون این عمل درست است، هیچ زنی دروغ نمی گوید، در 8 مارس 2022 در سفارت مادرید ملاقات کرد و او در 10 مارس به او تجاوز کرد. در 8 مارس، عکسی از روز جهانی زن در فیس بوک وجود دارد که رحیم را نشان می دهد و یک زن مورد تجاوز جنسی، او به اعمال خود ادامه می دهد و زندگی زنان را تباه می کند، که غیر انسانی است.
>>>   یک چیز واقع این کارا اون کرد یا خودت خواستی اونه تحریک کردی قبل این کار قرص زد بارداری نخوردی که حامله شوی بعد شکایت کنی که به من این تور عمل انجام دادن حال مرا تحدید به مرگ بچهایم میکند یا این همه کارا را به خاطر قبولی درالمان به جان خریدی ولی یک چیز دیگر از این کاری که این اقای بی صفت باتو کرده است با دیگران هم چنین رابته هم داشتی یا نا به نظر همه بینندها تو این کاره بودی با دیگران هم رابته این چینین داشتی یا تعدادش به یاد هم نمیاری به نظر من که نداری پس این کاره بودی این بدخت را بیچاره کردی حال این زنهای فاحیشه از ریس جمهور ها باج میگرن اینها که عددی نیست از ترامپ چند زن شاکی هستن حامین درافغانستان خودمان ببین زن ها چی بی ابروی به جان میخرد که به خارج برسه به دالر برسه شوهرش هم بورت هایش تاب میکند میگه مبارزه میکنم این انسان ها مخاد چکارکنه وبه کجابرسه حال هم زیر نظر پایس المان استی اگر از اینها هم یک توله درست کردی دیگه در تمام دنیا ازد میشی

>>>   🤫همین دامن پوپکدار افغانپشتون دخترانه !

>>>   عجب زمانه ای اونم دراورپا

>>>   به نظردهنده دوم احتمالن باناموس خودت اینکاروکردن وحتمن ازتجربیات خودت برای همه به اشتراک گذاشتی وحتمنم بایدخودتومعرفی کنی به روانپزشک تاذهن .....ت رادرمان کند

>>>   رفتن زن ودختر جوان به آلمان وامریکا وکانادا وغیره کشور های غربی دیگر حاجت به تجاوز نیست خود شما زنها هزاران فحشا را می کنید بیخی که پیر وپیغمبر باشی گپت خلاص می شود با صد ها مرد شاید هر کار فحشا را انجام بدهی با شوق وذوق وعلاقه زیاد.
آریا

>>>   آریا ، عقده یی صحبت نکن ، با این سفیر تماس بگیر و از او حقیقت را بپرس.

>>>   هر که را طاوس باید جور هندوستان کشد
زن هایی که هوای کافرستان می کنند باید این تجاوز ها را هم بپذیرند. هر که خربوزه خورد پای لرزش هم باید بنشیند
تجاوز چه؟ آنجا کافرستان است با همه ارتباط برقرار می کنید کیف می کنید می دانید چرا زنان اروپا رفته بیتشر از مردان پول می آورند چون کاسبی شان خوب می گیرد تن فروشی می کنند. اینکه اروپایی و آمریکایی دل شان به حال زنان افغانی سوخته باشند دروغ است شمارا برای هوس بازی می برند. فعلا که پولیس آلمانی....

>>>   البته باید گفت که بنده با این فحشا گر ها که رحیم پیرزاده باشد ویا اشرف غنی ویا فضلی بی ناموس وغیره مخالفم اگر به چنگ من بیایند همه را اعدام می کنم وموافق رحیم پیر زاده نیستم ولی رفتن به کشور های غربی شروع فحشا است چی بخواهیم چه نخواهیم.
آریا

>>>   تا که کون بز نخارد نان چوپان را نمیخورد خاریده بود که این کار را کردی در اول لذت بردی حالا شکایت می‌کنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است