دیدار مسوولان فولاد مبارکه اصفهان با طالبان در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۴۰۳/۵/۲۱ کد خبر: 175839 منبع: پرینت

هیاتی از مسوولین «فولاد مبارکه اصفهان»، بزرگترین مجتمع صنعتی ایران در سفر به کابل با وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان دیدار کرد.
به گزارش تسنیم، هیاتی از مسوولین فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین مجتمع صنعتی ایران در سفر به کابل با «نورالدین عزیزی» وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان دیدار کرد.

هیات ایرانی در این دیدار با ارایه اطلاعات از ظرفیت مجتمع فولاد مبارکه و حوزه‌ فعالیت‌های این مجتمع، پیشنهادات سرمایه‌گذاری را در بخش‌های ایجاد منطقه خاص اقتصادی معدنی ایران و افغانستان، اکتشافات معدنی، سرمایه‌گذاری در جاده‌سازی و خط‌آهن مطرح کردند.

بر اساس اطلاعیه وزارت صنعت و تجارت حکومت طالبان، این هیئت همچنین پیشنهادهایش را در زمینه استخراج معادن آهن، ایجاد کارخانه فرآوری سنگ‌آهن و تولید سایر محصولات آهنی و تولید انرژی برق آفتابی ارائه کرد.

عزیزی نیز در این دیدار تأکید کرد هیئت حاکمه افغانستان برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای سرمایه‌گذاری ایران در این زمینه‌ها آماده است.
وی با تأکید بر اینکه هیئت حاکمه با در نظر داشت منافع ملی آماده همکاری با هیات ایران است، یک تیم فنی را برای گفتگوهای بیشتر درباره همکاری‌های معرفی کرد.

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فولاد اصفهان
طالبان کابل
نظرات بینندگان:

>>>   هر کس برای مطلب خود دلبری کند.
چین و روس و ایران ، دزدان معادن افغانستان.
قرار داد با طالبان اعتبار ملی ندارد و روزی که لغو اعلان شد کسی حق شکایت ندارد.

>>>   پناه بر خدا .....کشور افغانستان به دست دزدان ایرانی افتاد...ایرانی به کشور خودش رحم نمی کند چطور افعانستان را اباد خواهد کرد...
خدایا خودت کمک مان کن........


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است