جهان در لبه ای پرتگاه جنگ هستوی
ما در متن جنگ جهانی سوم قرار داریم و با مشتعل شدن جنگ هستوی، جهان ما به سمت نابودی خواهد رفت و همه در این آتش بزرگ به خاکستر تبدیل خواهند شد 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۴    ۱۴۰۳/۶/۸ کد خبر: 175943 منبع: پرینت

امریکا با رصد مداوم مرزهای روسیه از طریق اقمار پیشرفته، دریافته است که مرز ولایت کورسک روسیه خط دفاعی ندارد. بنآء به لشکر نیابتی خود اوکراین دستور حمله صادر کرد. وقتی منابع امنیتی روسیه از تجمع هزار نفر سرباز اوکراینی در مرز کورسک خبر دادند، الیگارش های نظامی روسیه در راس گراسیموف رییس ستاد ارتش، این گزارش را ناشنیده و نادیده گرفتند. چون تصور این الیگارش های نظامی این بود که هرگز کسی به خاک روسیه حمله نمیتواند. حتی این گزارش را مسخره کردند و به اطلاع پوتین هم نرسانیدند. صحت این گزارش را با یک حساب سرانگشتی میتوانستند، دریابند. مثل که مقامات نظامی روسیه را این سرازیری انواع سلاح مدرن، امریکا و ناتو به شمول طیارات «اف شانزده» به اوکراین، هم تکان نداده بود و سخنرانی های مستمری مقامات امریکا و اروپا مبتنی بر شکست کامل روسیه را از یاد برده بودند.

به هر صورت امریکا و ناتو با حمله و پیشروی لشکر نیابتی شان به خاک روسیه سه هدف را دنبال می کردند:
1- شکست طلسم نفوذ ناپذیری به خاک روسیه؛
2- کشانیدن قوت های نظامی روسیه از جبهات دیگر عمدتا جبهات شرق به جبهه ای کورسک؛
3- تسخیر نیروگای اتومی زپروژیا، به عنوان نیروی بازدارنده پیشروی روسیه در خاک اوکراین؛

اما نیروها ی نظامی از جبهات دیگر فراخوانده نشدند و هم تسخیر نیروگاه اتومی زپروژیا محقق نگردید. ولی نفوذ 10 کیلومتری در خاک روسیه نه تنها طلسم شکست ناپذیری نفوذ به خاک روسیه را درهم شکستاند، بلکه یک سرشکستگی بزرگ برای نظامیان روسیه و پوتین به بار آورد. اما با توجه به مساحت پهناور 16 میلیون کیلومتر مربع کل خاک روسیه و عمق استراتژیک گسترده ای آن؛ 10 و یا 15 کلیومتر مربع عددی به حساب نمی آید. با توجه به اینکه نیروهای اوکراینی با پای خود در تله مرگ افتاده است. تا کنون بر اساس اعلام منابع روسی 6000 هزار سرباز اوکراینی کشته شده اند که گفته میشود در میان کشته شدگان 60 سرباز امریکایی هم شامل است و صد ها وسایط نظامی خود را از دست داده اند. روسیه با خشم تمام در طی دو روز گذشته زیر ساخت های 15 شهر اوکراین را نابود کردند. کیف در تاریکی و بی آبی فرو رفته است.

اما اوکراین دیروز اعلام کرد که ما راکت های بالستیک را در خاک خود تولید کرده ایم و با آن به خاک روسیه حمله میکنیم. ناتو و امریکا چراغ های سبزی به خاطر استفاده از سلاح های دوربرد برای اوکراین نشان داده است. گرچه در ظاهر انکار میکنند. لاوروف وزیر خارجه روسیه هشدار داد که: «غرب اگر بیشتر از این اوکراین را برای حمله به خاک روسیه تشویق و تشجیع کند، ما دست به سلاح اتمی می بریم.» دیمتری پسگوف گفت که: «اکنون کل غرب بطور مستقیم با روسیه در حال جنگ است»

با توجه به سخنان مقامات ارشد روسیه و شدت عمل غرب و امریکا، ما بیش از هر زمان دیگر به جنگ هستوی نزدیک شده ایم. زلینسکی و ناتانیاهو با کشانیدن پای امریکا در جنگ، گام به گام به هدف شان نزدیک میشوند. اگر عمیق نگاه کنیم، جنگ اوکراین و روسیه و جنگ خاور میانه، جنگ قدرت های بزرگ شرق و غرب است که تقریبآ پای همه کشورها به نحوی از انحا در این جنگ ها دخیل است و عملا ما در متن جنگ جهانی سوم قرار داریم و با مشتعل شدن جنگ هستوی، جهان ما به سمت نابودی خواهد رفت و هیچ برنده ای در آن وجود نخواهد داشت چون همه در این آتش بزرگ به خاکستر تبدیل خواهند شد. ما 13 هزار کلاهک اتمی در دنیا داریم که نیم آن متعلق به روسیه، چین و کوریای شمالی است. نیم دیگر آن به امریکا و کشورهای غربی متعلق است. که میتوانند دهها بار دنیا را نابود کنند.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ هستوی
اوکراین روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   جناب تقوایی، هیچ تشویش نکنید ، ابر قدرت های جهان خود احمق نیستند بلکه احمقان جهان را به خدمت میگیرند.
هر جنگنده یی برای بقا میجگد نه برای نابودی.
تا احمق هایی در افغانستان و پاکستان و ایران و اوکراین و شرق میانه و افریقا و باقی جاهای دنیا وجود دارد زور آزمایی قدرت ها هم در همان کشور اتفاق می افتد و بس.

>>>   در امریکایی "مولی کراسی" همیشه مولی ها یا ارسطو کرات هایی مافیایی حاکم بوده اند که به غیر از خودشان به هیچ کسی بنام آدم نمی بینند. این تبر خونخوار را اروپای چکره و وهابی هایی منطقه دسته داده و میدهند که دست مستقیم در تباهی آینده کره زمین خواهند داشت. تبلیغات مذهبی در این کشور ها مردم را به خواب برده و خمار ساخته اند که اسلام هراسی از طرف عیسوی ها و وهابی ها جز همین پروسه است.
آتش‌خاوری

>>>   صرفا با ۱۷ عدد بمب اتمی می توان اکثر ۳۰۰ ملیون جمعیت ایالات متحده آمریکا را کشت. کافی است دو زیر دریایی از اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام خط ساحلی را موشک باران کنند.

>>>   ازینکه اهل دنیا هر روز چند بار
بمیرند و مرگ هم یک حقیقت است .
بهتر است در یک روز یا یک هفته همه
جهانیان به آنچه تعیین و قضای پروردگار است به عدم بپیوندیم.
معتقد

>>>   روسیه میداند که این جنگ غرب علیه روسیه نیست،بلکه تنها جنگ امریکا علیه روسیه است.
چنانچه جنگ چبچین علیه روسیه،جنگ بالکان، جنگ افغانستان،جنگ عراق، جنگ سوریه،جنگ لیبیا و در گذشته نیز جنگ کوریا و جنگ ویتنام و سایر جنگ ها.
جنگ اسراییل علیه فلسطین نیز توسط امریکا و توطئه امریکا صورت گرفته است.
در پشت همه جنگ ها و تشکیل همه گروپ های تروریستی،امریکا قرار دارد.
بنأ وقت آن فرارسیده است که رهبری ملل متحد از نیویارک به یک کشور دیگر انتقال داده شود و تشکیلات آن نیز تغیر کند و شورای امنیت از بین برود و تمام پروبلم های دنیوی به اساس رای عمومی در جلسات از طریق رای گیری مستقیم.حل و فصل شود.
صندوق بین المللی پول و بانک جهانی نیز به جای دیگر منتقل شود و دالر امریکا از بازار جهانی حذف شود و یک واحد پول جهانی دیگر جایگزین آن شود.
امریکا ار ملل متحد و سایر ارگان های بین المللی،برای ده سال حذف شود و بعد از ده سال اگر رویه جنگ طلبانه و قلدرانه خویش را در مقابل جامعه جهانی تغیر داد،با رای گیری تمام اعضای ملل متحد و بعد از آن که سند رسمی را امضا کند که منحیث یک عضو عادی ملل متحد،دیگر دست به توطئه و قلدری نمی رمد،دوباره قبول شود و در غیر آنصورت منحیث عضو قبول نشود.
تمام کشور ها و بانک ها و کمپنی ها دلار های خویش را جایگزین واحد پول جدید کنند.
در غیر آنصورت برایشان اجازه فعالیت داده نشود.
فقط مثل آن که بعد از جنگ دوم جهانی،نظم جدید جهانی با تشکیل ملل متحد بمیان آمد، حالا نیز نظم جهانی جدید با حذف امریکا از نظم جهانی جدید،بمیان بیاید.
زیرا امریکا میخواهد جهان را به نابودی سوق دهد و باید جلو آن گرفته شود و کره زمین مال شخصی امریکا نیست که که هرچه دلش بخواهد،انجام دهد.
باید جلو آن گرفته شود و امریکا برای ده سال از جامعه جهانی حذف شود.

>>>   کشور چین باید هرچه عاجلتر ملل متحد جدید را در شانگهای افتتاح کند.
کمپنی ها در سراسر دنیا واردات و صادرات خود را با امریکا قطع کنند.
در اول شاید یک اندازه صرر کنند،اما در طویل المدت دوباره نورمال میشود.
امریکا سیصد و چهل میلیون نفوذ دارد،اما دنیا هشت ملیارد نفر نفوذ دارد.یعنی هشت ملیارد مستهلک.
ملل متحد جدید باید فرمان صادر کند که پایگاه های نظامی تمام کشور ها،چه امریکا باشد و چه کشور های دیگر،باید ار جهان برچیده شوند و تمام کشور ها در تشکیل یک سیستم امنیتی و دفاعی جهان با دادن سرباز و سلاح و مهمات اشتراک کنند و در صورت ضرورت،صرف ملل متحد حق مداخله نظامی در مسایل جهانی را دارد،نه کشور های مستقل.
یک جهان بدون امریکا و بدون دغدغه و بدون جنگ و زورگویی که تمام کشور ها در آن به آرامی و بدون دغدغه زندگی کنند.
سازمان ملل جدید،تمام تریلیون ها دلاری را که قبلاً برای جنگ و تولید سلاح و قتل و کشتار مردم به مصرف میرسید،برای آبادی و پیشرفت کشور ها مصرف کنند.

>>>   با وجودی که در عقب جنگ جهانی اول و دوم نیز امریکا قرارداشت و تمام غرامت جنگ اول جهانی را در کنفرانس وارسای پاریس به گردن آلمان انداختند و در نتیجه مردم آلمان به قحطی و گرسنگی مواجه شدند و در نتیجه سبب بمیان آمدن دولت هیتلر و جنگ جهانی دوم شد. اما بعد از جنگ جهانی دوم،کشور ها با ساخت ملل متحد،یک نظم جهانی جدید را تشکیل دادند.
اما صلاحیت ملل متحد از ملل متحد گرفته شد و به دست پنج عضو دایمی شورای امنیت داده شد.
در نتیجه جنگ سرد بمیان آمد و تا سال ۱۹۹۲ ادامه داشت،تا زمانی که شوروی و پیمان وارسا از هم پاشید.
اما در دهه نود میلادی بیل کلینتن رییس جمهور امریکا، پا فشاری برای ادامه پیمان ناتو کرد و در نتیجه باعث جنگ سرد دیگر،خصوصاً بعد از توسعه ناتو بطرف سرحدات روسیه شد و بعد از جنگ افغانستان توسط امریکا،سبب بمیان آمدن پیمان شانگهای و در نتیجه جنگ سرد جدید شد.
حالا بخاطر نجات جهان از جنگ هستوی،ضرور است که سیستم جدید نظم جهانی بمیان بیاید که صرف ملل متحد با اکثریت آرا صلاحیت امنیت جهانی را داشته باشد و دیگر سازمان های امنیت فرعی که به نفع یک یا چند کشور فعالیت میکنند،ملغی قرار داده شود،تا یک نظم و امنیت جهانی جدید،بر پایه عدالت و مساوات و حقوق تمام کشور ها بمیان بیاید.

>>>   این کشورها بمب اتومی برای چه ساخت برای نابودی بشر پس باید یک روز این بمب ها یا عامیدن یا از روی مجبری استفاده شود یا استفاده میکند اگر بیست سال اینده میخواهد استفاده کند حامون بهتر که امسال استفاده شود ما کشورهای اسلامی که به جز حرف زور تحقیر جزی نسیب ما که نشد اگر به این حرف من قبول نداری فلسطین را ببین غزه را ببین از این تحقیر بزرگ برای مسلمانان جهان چی باشد که نه دولت های مسلمان چیز کفته میتواند نه هم مداخله میتواند بکند مگر اسرایل چقدر است وچی قدر توانی نظامی دارد که ۵۷ کشورهای اسلامی هیچ نمیتواند بکند حامون بهتر که زود جنگ هسته وی واتومی شروع شود از این تحقیری وبی عزتی خلاص شویم

>>>   به نظر بنده یک پف ناق است نه روس جرئت زدن بم اتوم را دارد نه چین یک پف ناق کده می روند تا روزی که امریکا بزند وتمام آسیا را فتح کند بعد بم های خود را روسیه وچین در ک و ن خود بزنند
چو ن مثال همان نفر است که کسی او را لت وکوب داشت با وصف آن که سلاح هم داشت نمی زد طرف مقابل را گفتند چرا نزدی این قدرلت وکوب شدی ولی تو نزدی با سلاح دست داشته گفت آن را به روز مبادا نگه داشته بودم.
آریا

>>>   روسیه به روز مبادا نگه داشته بم های اتومی را.
هههههههههههههههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است