هشدار جدی روسیه به امریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۷    ۱۴۰۳/۶/۱۵ کد خبر: 175980 منبع: پرینت

جنگ اوکراین و روسیه به مرحله خطرناکی رسیده است. بعد از حمله و پیشروی اوکراین در خاک روسیه، روسها زیرساخت های 15 شهر اوکراین را نابود کردند و دو روز پیش با راکت اسکند در«پولتا وا» بر یک دانشگاه نظامی اوکراین حمله کردند که تلفات بسیار سنگینی را در پی داشت. تلفات را نزدیک به 800 نفر کشته و زخمی میدانند. در این میان آموزگاران غربی از جمله آموزگاران نظامی سویدن در میان قربانیان بودند. اما زلنسکی پیوسته از امریکا درخواست میکند که اجازه استعمال راکت دور برد را برایش بدهد تا عمق خاک روسیه را هدف قرار دهد.

برخی نشانه ها حاکی از آن است که امریکا تصمیم گرفته است که این اجازه را به اوکراین بدهد. چون واکنش پوتین و وزیر خارجه روسیه نسبت به این «مجوز» جدی، صریح و مستقیم بود. پوتین گفت که: ما راکت های مان را فراتر از اروپا می فرستیم. {به امریکا} در دکترین نظامی ما آمده است که هرگاه عمق خاک روسیه مورد هدف قرار بگیرد، از استعمال سلاح هستوی ابا نمی ورزیم.

لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که: امریکا باید متوجه باشد که با خطوط قرمز روسیه شوخی نکند. فرستادن موشک های دوربرد و استعمال آنها از سوی اوکراین، به معنای جنگ مستقیم با روسیه است.
یکی از نظامیان ارشد روسیه گفت که: امروز دکترین نظامی پوتین را مسخره میکنند، اما یک روز صبح برخیزند، ببنند که «لندنی» وجود ندارد. آنگاه خندیدنی هم وجود نخواهد داشت.

بدان لحاظ جنگ اوکراین و روسیه به مرحله حاد و خطرناکی رسیده است، حتی میتوان گفت که ناتو و روسیه بود و نبود بشریت را در حال قمار زدن هستند چون این 13000 کلاهک هستوی شرق و غرب؛ دهها بار میتواند این کره خاکی را نابود کند.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روسیه
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   بودن روسیه برای دنیا و مخصوصا منطقه زیان بار است این جنگ لطف خدا بر ماست روسیه در جنگ تضعیف شده و ضعیفتر هم میشود روسیه قوی مانند سرطان میباشد

>>>   روسیه شکست نمیخورد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است