ورود ۱۴ عضو داعش از پاکستان به قندهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۴۰۳/۶/۲۵ کد خبر: 176025 منبع: پرینت

فرماندهی پلیس قندهار در نامه ای به تمام مسوولان واحدهای امنیتی، فرماندهان پلیس ولسوالی‌ها و پاسگاه‌های بزراگراه‌ها درباره ورود ۱۴ عضو داعش اطلاع رسانی کرده است.
بر اساس این نامه، ۱۴ عضو گروه تروریستی داعش از منطقه «خوزدر» بلوچستان وارد قندهار شده‌ و به مکان نامعلومی رفته‌اند.

گفته می‌شود در نامه فرماندهی پلیس قندهار، نام «قاسم باغبان»، «منصور انصاری» و «جلال قریشی» به عنوان سه نفر از افراد داعشی که از طریق مسیر «رباط» در ولسوالی «بهرامچه»، وارد هلمند و سپس قندهار شده اند، ذکر شده است.

طالبان پیش از اعلام کرده بود که گروه تروریستی داعش در شمال پاکستان و در نواحی مرزی با افغانستان پناه گرفته است.
به گزارش خبرنگاران جوان، انتشار این خبر در شرایطی است که روز پنج شنبه در پی حمله گروه تروریستی داعش به گروهی از شیعیان در دایکندی 14 تن به شهادت رسیدند.

کد (۹)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش پاکستان
داعش قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   انشاالله نسل خوارج داعش رانابودمیکنیم

>>>   دوستم خودت درجه مارشالی را بدست آوردی اما هنوز بیخبر از حوادث مهم و. هنوز هم فکر قدرت را در افغانستان داری اینکه شما و دارودسته شما چه گلها را به آب داده بگزار مردم قضاوت کند ،کوشش کن یگ نفر با سواد بیافی تا برایت صفحات اجتماعی را از بر برایت بخواند و. نظریات مردمان را در باره خودت کوش کنی ،افسوس به این حالت خودت بخوری ،حالا وقت شما گزشته بگزارید جوانان نغبه و با درایت در سیاست افغانستان قد علم کند تا مردم افغانستان بالای شان اعتبار و. اعتماد کند نه شما ها که کنجاره خواب میبنید ،فرض محال شماها دوباره قدرت داشته باشید بازهم مانند سابق دست به چوروچپاول میزنید و. قصر ها را اباد مکنید و هزاران نفر را در قماش خود میگارید تا شما ها اشخاص با رسوغ جلوه نمایی نماید.
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است