چتر ملی افغانستان اعلان موجودیت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۳    ۱۴۰۳/۷/۸ کد خبر: 176089 منبع: پرینت

تاریخ ۲۸ سپتامبر۲۰۲۴در شهر هیدرسلیف دانمارک رهبران ۴۰ حزب و نهضت و ۱۹ جنبش سارمان نهضت های ملی اعم از مردان و زنان افغانستان در زیر نام چتر ملی افغانستان جمع شده جلسه نمودند.
فعالین این چتر آرزو دارد که تمام احزاب سیاسی جنبشهای ملی نهضتهای ملی و حرکت و فعالین زنان افغانستان چه در داخل خاک ویا خارج از خاک در زیر این چتر جمع و متحد شوند تا به یک نیرو تبدیل گردند.

در ضمن این چتر میخواهد تماس محکم خودرا به سازمانهای بین المللی وکشورهای قدرت مند و کشورها منطقه محکم نموده در مذاکره شوند. با تبدیل شدن یک نیرو ملی مذاکرات را با طالبان آغاز نموده تا طالبان قانع گردند که در افغانستان یک دولت ملی قانونی و مشروع ساخته شوند که همه ملت افغانستان اعم از طالب احزاب سیاسی جنبش و نهضت های ملی دانشمندان افغانی در آن سهم گرفته یک افغانستان آباد را اعمار نمایند.
این چتر پس از اعلامیه و قطع نامه خاتمه یافت.
باید گفت جلسه آنلاین بوده هرکس میتوانست در خانه خود مشاهده کند. تعدادی که نیامده بودند جلسه را آنلاین مشاهده کردند.

کریم پوپل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چتر ملی
دانمارک
نظرات بینندگان:

>>>   گرگ که گوشنه شود همان دمبه های سفید را خواب می بیند.حالا چیزی راکه میخواهیداگرشود همان رزالت راکرده نمیتوانید.بادارت فهمیده سرت

>>>   چتر ملی نی بلکه چتر جور چپاول ‌غارت این باره لندغران اختطاف چی میخواهند تحت نان چتر ملی از کشور های کفار دالر غارت کنند و از آنها بنام این وان پول گرفته جیب های که خالی شده پر نماید هر کس از افغانستان است و تبع افغان است در افغانستان بیاید به هر نام که می‌خواهد برای صلح و آرامش وطن بدون دالر ها کفار کار نماید

>>>   ۴۰ حزب و نهضت و ۱۹ جنبش سارمان نهضت های ملی اعم از مردان و زنان افغانستان در زیر نام چتر ملی افغانستان جمع شده جلسه نمودند.
ننگ تان باد شرم که ندارید غیرت که ندارید تعداد حزب و جنبش تان بیش از جمعیت کشور شده است تا زمانی که حکومت داشتید چه غلطی کردید که اکنون در آوارگی چتر ساز شده اید. هر از چند گاهی که شراب و کباب تان تمام شد سر و صدا تان بلند می شود. به نظر می رسد از شما فراری ها هیچ ساخته نیست. کشور در اختیار شما وطن فروشان بود رها کردید رفتید حالا بعد از گذشت سه سال جیب ها تان خالی شده و اقامت های تان تمام شده سر و صدای نحش تان بلند شده است. بزرگ ترین خدمت شما این است که دیگر کاری به این مردم نداشته باشید. عوام فریبی بس است حیا کنید این مردم را رها کنید.
مهاجر

>>>   💯🕳 هر حزب جنبش و یا توده ای که پسوند (ملی) یا نام《《( ... ملی )》》را در خود داشته باشد و اعضای آن حرکت فرد یا افراد پشتوزبان/افغانپشتونی را داشته باشد،
در واقع، آن حرکت پالیسی های مخفی ترور/قتل زنجیره ای مردمان فارسیزبان/ترکتباران را برنامه و پیاده میکند
همانگونه که حامدکرزی و اشرف-غنی ....تعداد سران سیاسی نظامی و قومیتی فارسیزبانان را سر به نیست کرد.
در گذشته نزدیک و حالی هم از لفظ ( ملی، افغان-ستان و افغان ) خونریزی قتل ترور و نسلکشی قومیتی مردم فارسیزبانان/ترکتباران بطور سیستماتیک بیشتر از بیش گسترش و عادی سازی شده است، یا نه !؟؟؟

>>>   برادرم میگی درافغانستان بیاید چترملی درافغانستان مطالعبه کنند درافغانستان ازادی نیست

>>>   این حرکت خیلی عالیه ولرزه به جان ملاهای تلبیس گرقندهارومخصوصا ان رهبرشان که وجودخارجی ندارد وسخنگوی ای اس اس چرکستان است وبایدطوری هدایت شودکه طایفه ....وهم محوری های پاکستانی شان درانزوای کامل قراربگیرن وبعدازقرنهاچپاول دستشان ازامورسیاسی کوتاه شود بایدهدفمندوپرتلاش باشیم تاحمارت نااسلامی به زانودراید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است