لاوروف و متقی در روسیه گفتگو کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۴۰۳/۷/۱۴ کد خبر: 176112 منبع: پرینت

وزارت خارجه‌ی روسیه اعلام کرده است سرگئی لاوروف، وزیر خارجه‌ی این کشور با امیر خان متقی، وزیر خارجه‌ی طالبان در مورد صلح در افغانستان و همکاری دوجانبه میان روسیه و طالبان گفتگو کرده است.
این دیدار روز (جمعه، ۱۳ میزان) در حاشیه‌ی ششمین نشست «فرمت مسکو» انجام شده است.

در اعلامیه‌ی وزارت خارجه‌ی روسیه آمده است که در این دیدار دوطرفه بر نقش اصلی سازوکارهای منطقه‌ای در مورد افغانستان و نقش معکوس سازکارهای دیکته شده از خارج، تأکید کردند.
آنان به حفظ روابط سیاسی مبتنی بر اعتماد و گسترش همکاری تجاری و اقتصادی با تمرکز بر پروژه‌های انرژی و زراعت، علاقه نشان دادند.
وزیر خارجه‌ی طالبان روز چهارشنبه برای اشتراک در ششمین نشست فرمت مسکو به روسیه رفته بود.

کد (۹)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان متقی
روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   چه دنیای عجیبی است.
ملا دست کمونیست را میفشازرد تا دنیای اش بهتر شود .

>>>   این مملکت که نیکتای پوشان آباد نکردن ببینم ملا صاحب ها چکار میکند بیست سال هم دست شما باشه که این مردم داخل افغانستان به نوای می رسه یا نا اونهایی که غرب رفتن اونها به مراد دلشان رسیده است ملا صاحب جان ها شما به این ملت زجر کشیده دست محبت دراز کنید دست شان بگیرید حال کمونیست باشد یا بودای فرق نمی کنه فقط به فکر آباد و این ملت و این کشور باشید از نیکتای کوت پتلون که خیر ندیدیم که بست سال سر قدرت بودن دالر که به افغانستان آمد در این بیست سال چهار پنج بار افغانستان با خاک یکسان شده بهش آباد میشد که همه را چندهزار نفر بین خود تقسیم ودوزدی کردن اونها را هم به خارج از افغانستان سرمایه گذاری کردن در این کشور لندغران وطن فروشان جاسوسان یکه کارخانه هم جور نکردن جوانان این مملکت داخل کارکند کارکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است