هیات عالی‌رتبه طالبان به ترکمنستان رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۰    ۱۴۰۵/۲/۳۱ کد خبر: 200208 منبع: پرینت

هیات بلندرتبه شامل وزیران معادن و زراعت طالبان و رییس عمومی شرکت برق برشنا به ترکمنستان رفتند. این هیات با مقام‌های ترکمنستانی درباره اجرای پروژه تاپی، استملاک زمین‌ در مسیر این پروژه در افغانستان و واردات گاز ترکمنستان گفتگو کردند.
تلویزیون ملی، پنجشنبه، ۳۱ ثور گزارش داد، این هیات با رشید مردوف، وزیر خارجه ترکمنستان، وزیران معادن و کشاورزی، مسوولان شرکت ترکمن گاز و شماری از دیگر مقامات ترکمنستانی گفتگو کرده است.

هدایت‌الله بدری، وزیر معادن و پترولیم، عطاالله عمری، وزیر زراعت و مالداری، اسحاق صاحب‌زاده، معین خط آهن وزارت فواید عامه، عبدالحق همکار، رئیس شرکت برشنا و شماری از دیگر مقامات طالبان در ترکیب این هیات حضور دارند.
این هیات از شرکت تولیدی ترکمن گاز، بندر ترکمن باشی و دیگر بندرهای مرزی قزاقستان و ترکمنستان بازدید کرده است.

کد (۷)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هیات طالبان
ترکمنستان
نظرات بینندگان:

>>>   بجای رییس عمومی شرکت برق برشنا باید بگید مدیر روابط عمومی شرکت برق برشنا , ترکمنستان گاز و نفت زیادی دارد و میتوان از آنها خرید خوبی انجام داد با توجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی که بین دو کشور است و در افغانستان اقوام ترکمن و اوزبیک زیادی داریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است